puss.

Hej! 
kan börja med kvällen igår. Det började med att jag for till Bredvik med Emil, hans mamma, Elin och Jimmy. Skulle kolla om det fanns en sak till Emils epa där. Sen gick vi ut på samhället och träffade lite folk. Efter en stund kom Erik och Fredde. Vi åkte iväg med dom och hade sjukt kul, mycke skratt! om jag säger såhär, till och börja med fick Erik cola som Fredde spillde ut över hela instrumentpanelen..och på hans eget säte. Sen fick han dressing som Fredde hedde på taket. Och sen var hela bilen full med sallad, som också var Freddes fel. Förvånar mig inte om han har ganska ont idag efter all skit han fick efteråt..haha. Men efter några härliga timmar med som släppte dom av oss på kp. Där var de massa folk som vi snacka med. Efter det så for jag och Elin bara hem. 

Imorse vaknade jag och Elin samtidigt..som vanligt! Vi gick ner och åt och gjorde oss i ordning. Nu ska vi till Oasen och kolla på talangjakten. Ikväll vet jag inte vad som händer, blir väl o gå ut och se vad samhället har att erbjuda! 


Kommentarer
Postat av: cool

tack för du bloggade för min skull <3 <3 <3 <3

2011-10-29 @ 12:30:42
Postat av: Alis - The One And Only

KANSKE DAGS ATT UPPDATERA!? :O:O:O:O:O

2011-11-30 @ 16:10:11
URL: http://alexanderlandby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0